Ik zal je helpen om online marketing structureel uit te voeren zodat meer prospect, leads en klanten gaat bereiken, die vervolgens naar je luisteren zodat je bedrijf kan groeien
Je weet dat mensen online naar je bedrijf kijken, maar je weet niet wat je moet doen om van Kijkers kopers te maken. Je hebt een online marketeer nodig - een hulpje dat een websitesysteem begrijpt en uitvoert om je bedrijf te laten groeien.
Met een krachtige website kunnen je marketinginspanningen hetzelfde blijven, maar de resultaten worden groter. Je kunt je richten op wat je het beste kunt, het runnen van je bedrijf.
Hallo daar! Ik ben Gudo Dijkman. Leuk je online te ontmoeten.
Ik ben een online marketing specialist. Mijn klant Jelle van Iersel zei dit over mij:
"Gudo kan niet alleen een strategie bedenken maar deze ook uitvoeren. Die combinatie kom je zelden tegen.”
Mijn reis begon in een kleine ICT-winkel, waar ik dagelijks klanten hielp met mysterieuze computerproblemen. Vaak had ik geen idee wat er mis was, maar dat hield me nooit tegen. Ik spitte foutmeldingen door, probeerde creatieve oplossingen en dook diep in online fora. Alles om het probleem op te lossen. Die drive om dingen te fixen zit nog steeds in mijn DNA.
Na mijn studie ICT en een HBO-opleiding kwam ik terecht bij IMPRES, mijn eerste werkgever. Hier kreeg ik de ruimte om zelfstandig te werken en nieuwe vaardigheden te leren. Marketing? Daar dook ik op dezelfde manier in als die kapotte laptops vroeger: trial and error. Ik testte, faalde, probeerde opnieuw, en bouwde mijn kennis stap voor stap op. Het doel? Altijd resultaat leveren voor mijn klanten. Want marketing is altijd in beweging, en daar speel ik graag op in.
Mijn pragmatische aanpak gebruik ik niet alleen in mijn werk. In mijn vrije tijd bouwde ik samen met mijn vriendin een camper—van A tot Z. Dankzij eindeloze YouTube-filmpjes leerde ik hoe ik een bed moest inbouwen, kastjes moest ophangen en zelfs veilig de elektriciteit kon aansluiten. Het eindresultaat? Een geweldige roadtrip door Duitsland, Italië, Slovenië en Kroatië in de zomer van 2022. Hoe gaaf is dat?Tegenwoordig ben ik helemaal gefascineerd door online marketing. Acht jaar lang heb ik als online marketeer bij IMPRES gewerkt. Altijd op zoek naar hoe ik de marketingcode kon kraken.
Alles veranderde toen ik in 2021 in aanraking kwam met StoryBrand. Ik volgde een incompany training en later in 2022 - toen ik mijn eigen bedrijf startte - liet ik me certificeren tot gids. Ik bracht vijf dagen door met Daan Schmidt (de Nederlandse Donald Miller) en de mysteries van storytelling en heldere berichtgeving werden aan mij onthuld.
Als je niets weet over StoryBrand, lees dan hier meer.
Eindelijk vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en had ik voor mijn gevoel de ‘code gekraakt’. StoryBrand heeft mijn leven veranderd. Maar veel mensen implementeren het nooit ten volle en dat vind ik jammer. Wees niet één van die mensen.
Als je wilt praten over hoe ik jouw bedrijf kan helpen groeien, druk dan op de knop.
“Ontzettend blij dat ik een samenwerking met Gudo ben aangegaan. Voor mij is/was marketing een nieuw onderwerp. Zelf wat mee aangeklooid maar kost teveel tijd en inspanningen. Hierom dus super blij met de hulp van Gudo. Onwijs betrokken en doet alles met mega veel passie. Kan echt iedereen aanraden om samen met Gudo je bedrijf naar (nog) hogere level te brengen!"
- Guido Heerink, Guido.fit Personal Training
“Ontzettend blij dat ik een samenwerking met Gudo ben aangegaan. Voor mij is/was marketing een nieuw onderwerp. Zelf wat mee aangeklooid maar kost teveel tijd en inspanningen. Hierom dus super blij met de hulp van Gudo. Onwijs betrokken en doet alles met mega veel passie. Kan echt iedereen aanraden om samen met Gudo je bedrijf naar (nog) hogere level te brengen!"
- Guido Heerink, Guido.fit Personal Training
Heb je moeite om nieuwe leads te krijgen?
Is je laatste marketinginspanning mislukt?
Is het tijd om je website te vernieuwen?
Is uitleggen wat je doet ingewikkeld?
Heb je een strategie nodig om je team te verenigen?
Ben je klaar met klanten die niet goed bij je passen?
Heb je 30 minuten tijd voor een gesprek?
“Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg”
— Albert Einstein
Mijn vriendin noemt me soms Pippi Langkous, omdat ik vaak denk: "Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik het wel kan." Die mentaliteit heeft me ertoe gebracht om alles grondig te onderzoeken.
Tijdens mijn onderzoek ontdekte ik zes principes die in 95% van de gevallen het verschil maken tussen mislukte marketing en winstgevende. Ik noem dit het Kijkers-naar-Kopers-Vliegwiel, omdat deze principes je marketing een sneeuwbaleffect geven. Kleine investeringen kunnen uitgroeien tot grote resultaten, mits je het programma stap voor stap volgt.
“Gudo is een vakspecialist die ons in staat stelde snel te starten en snel te leren. Hij overtuigde ons doordat hij de complexe wereld van digital marketing snel uitlegbaar maakte. Daarbij heeft hij een breed perspectief en denkt niet enkel in één kanaal. Iets wat voor ons heel belangrijk is.”
- Ricardo Pel, Manager IPM Unica Groep
“Gudo is een vakspecialist die ons in staat stelde snel te starten en snel te leren. Hij overtuigde ons doordat hij de complexe wereld van digital marketing snel uitlegbaar maakte. Daarbij heeft hij een breed perspectief en denkt niet enkel in één kanaal. Iets wat voor ons heel belangrijk is.”
- Ricardo Pel, Manager IPM Unica Groep
Kleine bedrijven
Nationale merken
Consultants
Coaches
Fitness
Lokale bedrijven
Software
Startups
Technologie
Fabrikanten
Makelaars
Non-Profit
ZZP'ers
Verzekering
Aannemers
Gezondheidszorg
Dierenartsen
Onderwijs
Accountants
Detailhandel
Architecten
Bureau's
Dienstverleners
En meer!
Gebruik Storytelling om een verhaal te vertellen waar mensen deel van willen uitmaken.
Pas je boodschap toe op je content, leadgeneratie, salespitch en meer.
De impact van je boodschap groeit na verloop van tijd naarmate je merk meer bekendheid krijgt.
De beste tijd om te beginnen was jaren geleden. De volgende beste tijd is nu.
De waarheid is dat de meeste bedrijfseigenaren geen gebrek hebben aan kennis over hoe marketing werkt. Kennis is gemakkelijk. Er werken op dit moment duizenden marketingstudenten in koffietentjes die kennis hebben. Maar ze weten alleen theoretisch hoe marketing werkt.
Maar wat je niet leert op school is uitvoering.
Ik zal je helpen je bedrijf revolutioneren omdat ik zorg voor uitvoering.
Wanneer je het vliegwiel implementeert en de formule die het volgt begint te begrijpen, zul je het overal waar je komt terugzien in campagnes van grote merken. Je zult het niet kunnen laten om anderen in je omgeving erop te wijzen. Het kan ze niet schelen, maar je vertelt het ze toch omdat je nu een soort marketingexpert bent.
Zes basisprincipes om verkopen te genereren, online. Ik vertel je al mijn "geheimen". Je hebt vast wel eens gehoord van een koffietafelboek. Dit is een boek voor op je bureau.
We respecteren je privacy. Je kunt je op elk moment uitschrijven.
© 2025 Gudo Dijkman.
Privacy|Cookies|Terms and Conditions