Hallo daar! Ik ben Gudo Dijkman. Leuk je online te ontmoeten.
Ik ben een online marketeer.
Mijn reis begon in een kleine ICT-winkel, waar ik dagelijks klanten hielp met mysterieuze computerproblemen. Vaak had ik geen idee wat er mis was, maar dat hield me nooit tegen. Ik spitte foutmeldingen door, probeerde creatieve oplossingen en dook diep in online fora. Alles om het probleem op te lossen. Die drive om dingen te fixen zit nog steeds in mijn DNA.
Na mijn studie ICT en een HBO-opleiding kwam ik terecht bij IMPRES, mijn eerste werkgever. Hier kreeg ik de ruimte om zelfstandig te werken en nieuwe vaardigheden te leren. Marketing? Daar dook ik op dezelfde manier in als die kapotte laptops vroeger: trial and error. Ik testte, faalde, probeerde opnieuw, en bouwde mijn kennis stap voor stap op. Het doel? Altijd resultaat leveren voor mijn klanten. Want marketing is altijd in beweging, en daar speel ik graag op in.
Mijn pragmatische aanpak gebruik ik niet alleen in mijn werk. In mijn vrije tijd bouwde ik samen met mijn vriendin een camper—van A tot Z. Dankzij eindeloze YouTube-filmpjes leerde ik hoe ik een bed moest inbouwen, kastjes moest ophangen en zelfs veilig de elektriciteit kon aansluiten. Het eindresultaat? Een geweldige roadtrip door Duitsland, Italië, Slovenië en Kroatië in de zomer van 2022. Hoe gaaf is dat?Tegenwoordig ben ik helemaal gefascineerd door online marketing. Acht jaar lang heb ik als online marketeer bij IMPRES gewerkt. Altijd op zoek naar hoe ik de marketingcode kon kraken.
Alles veranderde toen ik in 2021 in aanraking kwam met StoryBrand. Ik volgde een incompany training en later in 2022 - toen ik mijn eigen bedrijf startte - liet ik me certificeren tot gids. Ik bracht vijf dagen door met Daan Schmidt (de Nederlandse Donald Miller) en de mysteries van storytelling en heldere berichtgeving werden aan mij onthuld.
Als je niets weet over StoryBrand, lees dan hier meer.
Eindelijk vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en had ik voor mijn gevoel de ‘code gekraakt’. StoryBrand heeft mijn leven veranderd. Maar veel mensen implementeren het nooit ten volle en dat vind ik jammer. Wees niet één van die mensen.
Als je wilt praten over hoe ik jouw bedrijf kan helpen groeien, druk dan op de knop.
Hallo daar! Ik ben Gudo Dijkman. Leuk je online te ontmoeten.
Ik ben een online marketeer.
Mijn reis begon in een kleine ICT-winkel, waar ik dagelijks klanten hielp met mysterieuze computerproblemen. Vaak had ik geen idee wat er mis was, maar dat hield me nooit tegen. Ik spitte foutmeldingen door, probeerde creatieve oplossingen en dook diep in online fora. Alles om het probleem op te lossen. Die drive om dingen te fixen zit nog steeds in mijn DNA.
Na mijn studie ICT en een HBO-opleiding kwam ik terecht bij IMPRES, mijn eerste werkgever. Hier kreeg ik de ruimte om zelfstandig te werken en nieuwe vaardigheden te leren. Marketing? Daar dook ik op dezelfde manier in als die kapotte laptops vroeger: trial and error. Ik testte, faalde, probeerde opnieuw, en bouwde mijn kennis stap voor stap op. Het doel? Altijd resultaat leveren voor mijn klanten. Want marketing is altijd in beweging, en daar speel ik graag op in.
Mijn pragmatische aanpak gebruik ik niet alleen in mijn werk. In mijn vrije tijd bouwde ik samen met mijn vriendin een camper—van A tot Z. Dankzij eindeloze YouTube-filmpjes leerde ik hoe ik een bed moest inbouwen, kastjes moest ophangen en zelfs veilig de elektriciteit kon aansluiten. Het eindresultaat? Een geweldige roadtrip door Duitsland, Italië, Slovenië en Kroatië in de zomer van 2022. Hoe gaaf is dat?Tegenwoordig ben ik helemaal gefascineerd door online marketing. Acht jaar lang heb ik als online marketeer bij IMPRES gewerkt. Altijd op zoek naar hoe ik de marketingcode kon kraken.
Alles veranderde toen ik in 2021 in aanraking kwam met StoryBrand. Ik volgde een incompany training en later in 2022 - toen ik mijn eigen bedrijf startte - liet ik me certificeren tot gids. Ik bracht vijf dagen door met Daan Schmidt (de Nederlandse Donald Miller) en de mysteries van storytelling en heldere berichtgeving werden aan mij onthuld.
Als je niets weet over StoryBrand, lees dan hier meer.
Eindelijk vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en had ik voor mijn gevoel de ‘code gekraakt’. StoryBrand heeft mijn leven veranderd. Maar veel mensen implementeren het nooit ten volle en dat vind ik jammer. Wees niet één van die mensen.
Als je wilt praten over hoe ik jouw bedrijf kan helpen groeien, druk dan op de knop.
Hallo daar! Ik ben Gudo Dijkman. Leuk je online te ontmoeten.
Ik ben een online marketeer.
Mijn reis begon in een kleine ICT-winkel, waar ik dagelijks klanten hielp met mysterieuze computerproblemen. Vaak had ik geen idee wat er mis was, maar dat hield me nooit tegen. Ik spitte foutmeldingen door, probeerde creatieve oplossingen en dook diep in online fora. Alles om het probleem op te lossen. Die drive om dingen te fixen zit nog steeds in mijn DNA.
Na mijn studie ICT en een HBO-opleiding kwam ik terecht bij IMPRES, mijn eerste werkgever. Hier kreeg ik de ruimte om zelfstandig te werken en nieuwe vaardigheden te leren. Marketing? Daar dook ik op dezelfde manier in als die kapotte laptops vroeger: trial and error. Ik testte, faalde, probeerde opnieuw, en bouwde mijn kennis stap voor stap op. Het doel? Altijd resultaat leveren voor mijn klanten. Want marketing is altijd in beweging, en daar speel ik graag op in.
Mijn pragmatische aanpak gebruik ik niet alleen in mijn werk. In mijn vrije tijd bouwde ik samen met mijn vriendin een camper—van A tot Z. Dankzij eindeloze YouTube-filmpjes leerde ik hoe ik een bed moest inbouwen, kastjes moest ophangen en zelfs veilig de elektriciteit kon aansluiten. Het eindresultaat? Een geweldige roadtrip door Duitsland, Italië, Slovenië en Kroatië in de zomer van 2022. Hoe gaaf is dat?Tegenwoordig ben ik helemaal gefascineerd door online marketing. Acht jaar lang heb ik als online marketeer bij IMPRES gewerkt. Altijd op zoek naar hoe ik de marketingcode kon kraken.
Alles veranderde toen ik in 2021 in aanraking kwam met StoryBrand. Ik volgde een incompany training en later in 2022 - toen ik mijn eigen bedrijf startte - liet ik me certificeren tot gids. Ik bracht vijf dagen door met Daan Schmidt (de Nederlandse Donald Miller) en de mysteries van storytelling en heldere berichtgeving werden aan mij onthuld.
Als je niets weet over StoryBrand, lees dan hier meer.
Eindelijk vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en had ik voor mijn gevoel de ‘code gekraakt’. StoryBrand heeft mijn leven veranderd. Maar veel mensen implementeren het nooit ten volle en dat vind ik jammer. Wees niet één van die mensen.
Als je wilt praten over hoe ik jouw bedrijf kan helpen groeien, druk dan op de knop.
© 2025 Gudo Dijkman.
Privacy|Cookies|Terms and Conditions